administrator
25 listopada

Gala Polish National Sales Awards
patronat medialny magazynu przedsiębiorcy@eu

W warszawskim hotelu Intercontinental podczas gali finałowej IX edycji konkursu POLISH NATIONAL SALES AWARDS nagrodzono liderów sprzedaży w Polsce. Wyłoniono 13 laureatów w 15 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy za imponujące wyniki sprzedażowe, pozytywne podejście oraz ponadprzeciętne zaangażowanie. Ideą konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w sprzedaży i najwyższych standardów etycznych. Uroczystość prowadzili: Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards oraz Dariusz Kordek. W Gali uczestniczyło ponad dwustu gości – w tym przedstawiciele organizacji biznesowych, firm, organizacji sprzedażowych i naukowych. 


Polish National Sales Award

Celem Polish National Sales Awards jest promowanie dobrych praktyk i najwyższych standardów etycznych w biznesie, a także nagradzanie najlepszych profesjonalistów w branży. Komisja sędziowska, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy sprzedaży, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy wykazali się nie tylko najlepszymi wynikami, ale również umiejętnością pracy zespołowej, kreatywnością i innowacyjnością oraz etyką postępowania.

 

– Filarem przedsięwzięcia jest przekonanie o tym, że w biznesie kluczową rolę odgrywają wartości: rzetelność, uczciwość, wiarygodność, fachowość – powiedziała Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards. – Wyróżnieni w tej edycji są dowodem na to, że etyka idzie w parze z efektywnością w sprzedaży. Dobrze przeprowadzona sprzedaż gwarantuje wygraną dwóm stronom. Jej podstawą są dobre, konsekwentnie ukształtowane relacje z klientem, które docelowo generują zysk – dodała. 

 

W tym roku statuetki i wyróżnienia przyznano w 15 kategoriach: Dyrektor Sprzedaży, Key Account Manager, Przedstawiciel Handlowy B2B, Trener Sprzedaży, Doradca Klienta w Banku, Manager ds. Obsługi Klienta, Sprzedawca w Punkcie Sprzedaży, Manager Sprzedaży, Manager Sprzedaży B2B, Telesprzedaż, Zespół Sprzedaży, Dyrektor Sprzedaży w Banku, Innowacyjność w Dziedzinie Sprzedaży, Przedstawiciel Handlowy, Manager Zespołu Sprzedaży w Banku.

 

IX edycja konkursu PNSA to łącznie 13 laureatów i 22 wyróżnionych. Wyłoniono też najlepszego z najlepszych – przyznano tytuł Supersprzedawcy oraz dwa wyróżnienia w tej kategorii. Tytuł Supersprzedawcy w IX edycji PNSA otrzymała Natalia Spólnik z firmy Orange Polska S.A. Wyróżnienia przyznano dwóm osobom: Michałowi Grabskiemu – PKO BP i Żanecie Łuckiej-Tomczyk - Orange. Tytuł Supersprzedawcy kapituła sędziowska PNSA przyznaje na podstawie oceny osiągnięć kandydata oraz punktów uzyskanych w drugim etapie konkursu, czyli osobistych prezentacji finalistów. 

 

Chciałabym podziękować moim przełożonym za to, że zmotywowali mnie do udziału w Konkursie. Tytuł Supersprzedawcy jest dla mnie dużym zaskoczeniem i wyróżnieniem, a także motywacją do dalszej pracypowiedziała Natalia Spólnik z Orange Polska S.A., laureatka w kategorii Supersprzedawca. 

 

Została również przyznana druga w historii PNSA, nagroda specjalna prezesa PNSA, za całokształt osiągnięć w sprzedaży i biznesie. Nagrodę otrzymał Józef Wancer, przewodniczący rady nadzorczej BGŻ BNP Paribas S.A. Laudację wygłosił prof. Alojzy Nowak, dziekan Wydziału Zarzadzania Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Podczas Gali prezesom oraz wiceprezesom firm, których kandydaci znaleźli się w finale konkursu PNSA, wręczono Certyfikaty Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klienta.

 

Konkurs co roku wzbudza zainteresowanie organizacji biznesowych i mediów opiniotwórczych oraz branżowych. W tym roku, przy okazji IX edycji Gali, PNSA rozpoczęła współpracę nie tylko z naszym magazynem przedsiębiorcy@eu, ale również z Wprost, Do Rzeczy, Polish Market, czy ThinkTank.

 

Zainteresowanie branży, jakim co roku cieszy się konkurs PNSA, jest dla nas powodem do satysfakcji i potwierdzeniem, że kwestie etyczne w sprzedaży stają się filarem rozwoju przedsiębiorstw i absolutnym priorytetem dla wielu organizacji. To bardzo pozytywny proces powiedziała Elżbieta Pełka.Każda kolejna edycja wnosi realny wkład w rozwój etosu sprzedawcy. Już teraz przygotowujemy się do X, jubileuszowej edycji, na którą serdecznie zapraszam – dodała.

 

Magazyn przedsiębiorcy
galeria zdjęć